Ray (Administratief Medewerker)
Tijdens zijn hbo-opleiding Commerciële Economie heeft Ray parttime gewerkt als Administratief Medewerker Transport. Hierin ondersteunde hij de transportplanners op administratief gebied. Ray hield zich hier onder andere bezig met het verwerken van transportorders en het onderhouden van klantcontact. Voor zijn stage is hij begonnen bij een handelsorganisatie als Assistent Inkoop Medewerker. Ook na het behalen van zijn diploma bleef Ray hier in dienst. Tijdens zijn periode hier kreeg hij een uitgebreid takenpakket. Van Orders controleren tot het CRM-systeem bijwerken tot het contact houden met klanten en inkopers. Ray heeft hiermee veel vertrouwen van het bedrijf gewonnen waardoor hij betrokken werd in de uitbreidingsplannen naar Duitsland. Doordat dit project stuk viel vanuit de organisatie verdween de uitdaging voor Ray. Daarom is hij nu opzoek naar een nieuwe administratieve uitdaging. Ray heeft de voorkeur voor een functie in een warehouse waar hij een uitgebreid takenpakket heeft.
Ray is een sociale man die een positieve invloed heeft op zijn omgeving. Hij is een gemotiveerd persoon en draagt dit dan ook graag over naar zijn collega’s. Doordat hij makkelijk kan schakelen tussen een formele en een informele houding kan hij in iedere situatie zijn mannetje staan. Ray is een leergierig persoon die zichzelf constant wil verbeteren en staat daarom ook altijd open voor feedback.
Ray is vanaf 1 september beschikbaar voor 36 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 2.800 bruto per maand op basis van 40 uur. De startdatum en aantal uren zijn bespreekbaar.
Ray is een sociale man die een positieve invloed heeft op zijn omgeving. Hij is een gemotiveerd persoon en draagt dit dan ook graag over naar zijn collega’s. Doordat hij makkelijk kan schakelen tussen een formele en een informele houding kan hij in iedere situatie zijn mannetje staan. Ray is een leergierig persoon die zichzelf constant wil verbeteren en staat daarom ook altijd open voor feedback.
Ray is vanaf 1 september beschikbaar voor 36 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 2.800 bruto per maand op basis van 40 uur. De startdatum en aantal uren zijn bespreekbaar.
Werkzaamheden
- Beheren van de voorraad;
- Bijhouden van het CRM-systeem;
- Controleren en bevestigen van verkooporders;
- Contact onderhouden met klanten;
- Aanmaken en beheren van artikelnummers;
- Bijhouden van levertijden van materialen in het bedrijfssysteen.